Μία πυξίδα που δείχνει στον Βορρά τη φράση "Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα", και γύρω-γύρω υπάρχουν μικρά σκίτσα, όπως γρανάζια, δείκτες, αριθμοί κ.λπ., τονίζοντας τη συνεργασία λογιστή και μάρκετινγκ για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Θέλετε Πραγματική Επιτυχία; Ξεκινήστε με το Πρώτο Βήμα που Πολλοί Παραβλέπουν

Μέσα στη θύελλα του ψηφιακού μάρκετινγκ, με τις διαφημίσεις να περνούν αδιάκοπα μπροστά μας, είναι εύκολο να πιστέψει κανείς ότι η επιτυχία έρχεται μόνο με το κατάλληλο promotion. Πολλές επιχειρήσεις, παρασυρμένες από αυτή τη λογική, επενδύουν όλα τους τα χρήματα και τις ελπίδες σε διαφημιστικές καμπάνιες που υπόσχονται γρήγορη αναγνώριση. Αλλά να σας πω ένα μυστικό; Το κλειδί δεν βρίσκεται εκεί.

Πριν σκεφτείτε να δαπανήσετε το budget σας σε διαφημίσεις, κάντε ένα βήμα πίσω. Αναρωτηθείτε: Γνωρίζετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας; Γιατί η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν στηρίζεται μόνο στην προβολή της· στηρίζεται στη βαθιά κατανόηση των πελατών και στην ικανότητα να ανταποκριθεί καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Αυτή η κατανόηση είναι που δημιουργεί το πολυπόθητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Αυτό το πρώτο, θεμελιώδες βήμα, συχνά ξεχνιέται. Και εδώ είναι που το λογιστικό γραφείο γίνεται η «αόρατη δύναμη» πίσω από κάθε έξυπνη επιχειρηματική κίνηση. Ο λογιστής δεν είναι μόνο εκείνος που σας υπενθυμίζει τις φορολογικές σας υποχρεώσεις ή που καταγράφει τα έσοδα και τα έξοδα. Ο λογιστής είναι εκείνος που, διαβάζοντας τους αριθμούς, αποκαλύπτει την αλήθεια για την επιχείρησή σας και τα μοτίβα στις αγορές των πελατών σας. Εδώ που τα λέμε, δεν μπορεί κανείς να σας πει καλύτερα από τον λογιστή σας ποια προϊόντα φέρνουν το μεγαλύτερο κέρδος και ποια είναι απλά βάρος για την επιχείρησή σας.

Η αλήθεια είναι πως ο λογιστής, μέσα από την ανάλυση των δεδομένων, σας βοηθά να δείτε πέρα από τις επιφανειακές τάσεις και να εστιάσετε σε αυτό που μετράει: το να γνωρίζετε τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σας και να επενδύετε στα σημεία που αξίζει. Σκεφτείτε το σαν μια συνεργασία μεταξύ αριθμών και δημιουργικότητας. Ενώ οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ανοίγουν νέους δρόμους, ο λογιστής προσφέρει τα στοιχεία που επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να βαδίζει με σιγουριά.

Αν, λοιπόν, θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας και να χτίσετε μια ισχυρή επιχείρηση, σκεφτείτε πέρα από τη διαφήμιση. Επενδύστε στον τρόπο που κατανοείτε τους πελάτες σας. Συνεργαστείτε με ανθρώπους που βλέπουν πίσω από τους αριθμούς και μετατρέψτε τα δεδομένα σε στρατηγική. Τότε, και μόνο τότε, θα είστε σε θέση να κατακτήσετε την αγορά όχι μόνο με έξυπνες διαφημίσεις, αλλά και με ουσιαστικές σχέσεις που διαρκούν.

Κοινοποίηση